Welkom

Hallo allemaal! Dit is dus mijn blog over de kinderopvang. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, en dat het er een beetje leuk uit gaat zien. Veel lees plezier!!

zondag 20 september 2009

KC de Grote Tuin

Hallo allemaal! Dit is weer mijn eerste post dit schooljaar. Ik wou even wat vertellen over mijn BPV deze periode. Ik loop nu stage bij KC de Grote Tuin! Het is echt een top kinderdagverblijf. Ik vind het daar erg gezellig, en ik voel mij ook erg op mijn plaats daar. Ik heb goed contact met de kinderen, en ook erg goed contact met mijn begeleidsters/collega's.
Ik loop daar nu 3 dagen in de week stage, en maak ongeveer 24 uur per week. Af en toe ga ik een middag naar de BSO om daar te helpen. Ik heb dat ook zelf aangegeven dat ik dat wel wou doen, en zodoende wordt ik daar ook onregelmatig ingezet.
Ik wordt daar ook goed begeleid wat betreft mijn werkzaamheden en mijn opdrachten. Bijna elke dag zitten we even aan tafel om opdrachten te bespreken, of om bespreekpunten kenbaar te maken.
Ik hoop dat ik daar nog een hele leuke tijd tegemoet ga!

Geen opmerkingen: